Τμημα Διοικητικης Επιστημης και Τεχνολογιας

a

3 Δεκεμβρίου, 2021

ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ / ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Σύμφωνα με την  υπ’ αριθμ. 156445/Ζ1/2.12.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  διαβιβάστηκαν  οι ονομαστικοί πίνακες των αιτούντων μετεγγραφή/μετακίνηση ακαδημαϊκού έτους 2021-2022,  καθώς και οδηγίες  σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών  των επιτυχόντων μετεγγραφή/μετακίνηση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, με την επιφύλαξη του ελέγχου των δικαιολογητικών, τα οποία οι αιτούντες δεσμεύτηκαν στην αίτησή τους να προσκομίσουν, προκειμένου να ελεγχθούν στα Τμήματα υποδοχής.

Ως εκ τούτου, από 06-12-2021 έως  16-12-2021 οι επιτυχόντες μετεγγραφή/μετακίνηση θα πρέπει να αποστείλουν  σε ηλεκτρονική μορφή (αρχείο pdf) στο email deptsecr@upatras.gr τα απαιτούμενα δικαιολογητικά βάσει των μοριοδοτούμενων κριτηρίων που δήλωσαν στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Επιπλέον, από 08-12-2021 έως 16-12-2021 πρέπει να εισέλθουν  στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος    http://eggrafes.upatras.gr  προκειμένου να συμπληρώσουν τα παρακάτω στοιχεία και να τα αναρτήσουν σε μορφή pdf, τα οποία είναι:

  • Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  • Πιστοποιητικό γέννησης
  • Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο αριθμός ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί  άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR)
  • Μία (1) φωτογραφία τύπου ταυτότητας

Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ και του 8ψήφιου κωδικού εξετάσεων υποψηφίου που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

 H εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως   ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.

Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω ελέγχου και τη διαγραφή των επιτυχόντων από το Τμήμα προέλευσης, η Γραμματεία οριστικοποιεί  την αίτηση, εγκρίνει  την εγγραφή και προβαίνει  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων, χωρίς τη σχετική εκτύπωση.

Η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου  θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά.

Συγκεκριμένα τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των επιτυχόντων μετεγγραφή φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες θα σταλούν από το Τμήμα Δικτύων, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει οι φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους μετεγγραφέντες φοιτητές θα είναι αυτόματη, ωστόσο θα γίνει μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους από την Γραμματεία του Τμήματός τους.

Ειδικότερα δε, η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής δύναται να πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά μετά την οριστικοποίηση της εγγραφής από τη Γραμματεία στην  διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

                                                                                ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ