Η ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ», ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
- Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία,
- Σχεδιάζοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ,
- Εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ με τμηματοποίηση και τοποθέτηση,
- Οι τελικοί καταναλωτές και η αγοραστική τους συμπεριφορά,
- Προώθηση-εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ,
- Διαφήμιση, δημοσιότητα και προώθηση πωλήσεων,
- Τιμολόγηση-στόχοι και πολιτικές.